Элементы кадавання
Дыдактычныя задачы: фарміраваць уменні будаваць парадак дзеянняў для дасягнення мэты, апісываць свае дзеянні.
Гульнёвая задача: выкласці алгарытм з малюнкаў.
Гульнявыя дзеянні: педагог прапануе разгледзець карты-схемы і вызначыць, што трэба спачатку, каб стварыць той ці іншы прадукт. Парам прапануе выкласці алгарытм з малюнкаў.
Гульнявыя правілы: выкласці алгарытм з малюнкаў. Перамагае пара, якая хутка і правільна выклала алгарытм з малюнкаў.
Дыдактычны матэрыял: карты-схемы з выявай прадукцыі беларускіх фабрык «Слодыч», «Камунарка», «Прамень», «Контэ», «Палессе», «Марка», «Блакіт»; разразныя карцінкі для складання алгарытму.